Ρεμπελίσκος

Ο άνθρωπος που μίλαγε με το θεό

Θέλω να βγω, απ’ τ’ αδιέξοδο αυτό θέλω να βγω…

-Έλα. Είμαι χάλια. Δεν έχω κοιμηθεί δύο μέρες. Μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Η μία μαλακία, πάει και γίνεται πάνω στην άλλη! Τα ‘χω παίξει…

Δε φτάνει που αυτά τα κωλόπαιδα δεν το παίρνουν απόφαση, έχω κι όλο τον κόσμο να φωνάζει και να οδύρεται. Μέσα αυτοί, έξω ο κόσμος.

Από τη μία οι Ισπανοί, πάνε και παίζουν ΕΡΤ. Όπα ρε παιδιά γιατί; Τι κάναμε δηλαδή; Μετά έρχεται κι η EBU και δένει το γλυκό. Δεν φτάνει που τους δίνει συχνότητα, με κράζει κιόλας!

Μετά την EBU έρχονται οι Βέλγοι. ΕΡΤΣολιντάριτι. ΕΡΤ Σολιντάριτι. Εντάξει ρε, το καταλάβαμε. Σολιντάριτι. Τι Σολιντάριτι; Εδώ έχουμε ΣΑΞΕΣ ΣΤΟΡΙ, κι εσείς ΕΡΤ Σολιντάριτι; Τι τους έκανα, μου λέτε;

Και να σου μετά και οι Γάλλοι με τα πρωτοσέλιδα, και να σου οι άλλοι με τα ελληνικά δελτία… Γαλλογερμανικά μιλάτε μωρέ, το ελληνικό δελτίο τι το θέλετε; Πάλι καλά, που είμαι και φίλος με τους Ρώσους, και δεν είπε και τίποτα ο Πούτιν. Φαντάσου ντροπή…

Και ‘κει που λες δεν πάει χειρότερα, χτυπάν οι Ανώνυμους το Εφετεία, πάλι καλά, φαντάσου να χτυπάγανε και τίποτα σοβαρό, μου τα χώνει κι αυτός ο Μούζνιεκ, ο Επίτροπος. Πως θα το πω στο Νίκο, και δεν τον πάει καθόλου…

Έχω εντωμεταξύ έχω και τους δύο τους κολαούζους, που την έχουν ψυλλιαστεί, κι έχουν λουφάξει, κι έχω μείνει με την… Πράξη στο χέρι.

Ο μικρός πηγαινοέρχεται εκεί μέσα σαν να είναι η γιάφκα του, κι οι άλλοι παίζουν με τη Ντίτζια.

Έχω χάσει τη μπάλα. Δεν ξέρω πλέον τι να κάνω.

-Φίλε… εσύ ελπίζεις σε θαύμα… Ή σε καταστροφή!

-Εχμ, μου δίνεις λίγο να μιλήσω με την Παναγία;

Single Post Navigation

Leave a Reply

